IT Support +45 60 53 61 10

Yousee KabelTV Kanalindstilling

Du kan bestille en HJÆLP/ASSISTANCE til opsætning af fjernsyn – Se her hvor og med hvad IP-support kan hjælpe dig med på dit fjernsyn: Hjælp til opdatering og indstilling af TV og TV/videoboks mm. Bestil teknikker til hjælp med fjernsyn og Netværks id

YouSees TV-kunder kan her finde Netværks id, kanalnøgle og kanaloversigter

Når du skal opsætte Yousee TV-kanaler, skal netværks-id indtastes manuelt. Det er bedst, hvis du følger den vejledning, der fulgte med dit tv – Du kan måske finde en vejledning på producentens hjemmeside. Kan du ikke finde en vejledning, så prøver vi at give dig lidt hjælp her.

Stofa Kanalindstilling

Når du skal opsætte Stofa TV-kanaler, skal netværks-id indtastes manuelt.
  • Frekvens – 346 MHz
  • Symbolrate – 6900
  • Modulation er QAM-64
  • NetværksID – 0
  • Følg herefter vejledningen på for det enkelte TVs setup. Dette vil varierer fra TV til TV.
  • Brug det rigtige netværks-id, når du indlæser kanaler

Østerbro Antenneforening Kanalindstilling

Når du skal opsætte Østerbro Antenneforenings TV-kanaler, skal netværks-id indtastes manuelt.
  • Frekvens – 138 MHz
  • Symbolrate – 6875
  • Modulation er QAM-256
  • Netværks ID – 1
  • Følg herefter vejledningen på for det enkelte TVs setup. Der kan varierer stærkt fra TV til TV.
  • Brug det rigtige netværks-id, når du indlæser kanaler

Parknet Kanalindstillinger

Når du skal opsætte Parknets TV-kanaler, skal netværks-id indtastes manuelt.
  • Frekvens – 143 MHz
  • Symbolrate – 6875
  • Modulation er QAM-64
  • Netværks ID – 100
  • Følg herefter vejledningen for det enkelte TVs setup. Dette kan varierer stærkt fra TV til TV.
  • Brug det rigtige netværks-id, når du indlæser kanaler

opsætning af TV - find mine tv kanaler

Har foreningen et fælles TV internet eller telefonanlæg, er der en række problemer og opgaver der dukker op efterhånden som slidtage eller bare den almindelige udvikling indhenter anlægget. IP-Support har samlet en mindre række punkter i måske kan nikke genkendende til TV – eks. leveret som fælles kabel eller antenneløsning – Ex. Boxer, Yousee, STOFA eller Parknet • Har i fælles antenne og mangler der pludselig kanaler de sidste par uger. • Mangler der kanaler eller er der dårligt signal i flere boliger • Har hele foreningen kun adgang til den samme store pakke. • Er TV-pakkerne blevet ALT for dyre – og er der ingen der rigtig ved hvad  aftalen egentlig går ud på. • Er kontrakten med jeres leverandør for længst blevet væk • Betaler foreningen i dyre domme for service på anlægget • Ønsker i bare bedre TV-signal, bedre aftale, indhold og service. Fælles internet leveret som en samlet løsning eller har foreningen deres egen hjemmestrikkedet løsning. • Oplever foreningen at man ikke altid får hvad man betaler for • Er de reelle udgifter til netværket og services blevet for omfattende og dyre • Er båndbredderne utilstrækkelige og betaler i for meget for det • Er der dårlig dækning, manglende muligheder eller måske ikke altid forbindelse Fælles telefoniløsning – herunder dørtelefon anlæg • Har i telefoncentral med ISDN30 og betaler i dyre domme for ydelserne • Kan telefonien bare ikke følge med priserne mere. • Kan i ikke få reservedele mere og skal nu investere i ny telefoncentral • Bliver regningerne nogle gange for voldsomme uden i ved hvorfor. • Virker det bare ikke så godt mere som det plejede IP-Support tilbyder uvildig og uafhængigt rådgivning og støtte inden for TV, internet og telefoni til bolignet og antenneforeninger. IP-Support fungerer primært som rådgiver for administrator og foreninger, og kan indtræde på en række forskellige niveauer der angår foreningers TV og Internet samt alt hvad der vedrører dette. Funktionsmæssigt modsvarer vores tjenester, rådgivningen som der ellers tilbydes inden for byggeri og administration fra eks. rådgivende ingeniør- og rådgivningsfirmaer, her det bare boligforeningens TV, Internet og telefoni. Vores ydelser dækker blandt andet: IP-Support kompetencer er bredt funderet hvilket gør, at vi kan løse stort set alle opgaver der vedrører TV og internetprojekter. De primære ydelser dækker: • Rådgivning omkring etablering og drift af antenne- og bolignet • Rådgivning og levering af serviceydelser i forbindelse med den daglige drift. • Rådgivning samt gennemgang af anlæg og netværk. • Rådgivning til foreninger i forbindelse med anskaffelse af udstyr. • Projektledelse eller anden deltagelse i forbindelse med tilbudsgivning eller udbud. • Sparringspartner i relation til TV, Internet eller telefonrelaterede forhold • Netværksdesignopgaver Hvorfor tilbyder vi disse tjenester? Teknologien og løsningerne omkring bredbånd, Tv udbud, internet og telefoni udvikler sig konstant. Markedet for levering af bredbånd og TV til boligejendomme er blevet ugennemsigtig og ofte betaler foreningen for meget og får for lidt ud af de muligheder der findes derude. Ligesom når bilen skal på værksted eller huset skal have en håndværker så er det altid rart, at have en uvildig fagmand ved sin side, til at tage et kig med på sagen