TDC mail-opsætning
Dit navn: Navnet, du gerne vil have at modtageren af dine mails ser
Email-adresse: Din TDC e-mail-adresse
Kontotype: POP3
Server til indgående post: pop3.mail.dk
Server til udgående post: asmtp.mail.dk
Har du en anden mailudbyder, er det relay.tdcmobil.dk
—
Brugernavn: Din TDC e-mail-adresse
Adgangskode: Din TDC e-mail-adgangskode
—
Udgående server / POP3-server
Port til udgående post skal være: 587
Standardport:er 587 – TLS (STARTTLS)
—
Indgående server / POP3-server
Standardport: er 995
Der skal sættes et flueben ved ‘Min server kræver godkendelse
(SSL).
I dialogboksen “Internet-e-mail-indstillinger” (billedet ovenfor) vælger du først fanebladet“Server til udgående post”. Her markerer du afkrydsningsfeltet “Serveren til udgående post kræver godkendelse” og efterfølgende feltet “Brug samme indstillinger som på serveren til indgående post
Yousee mail-opsætning
Dit navn: det navn, du gerne vil have at modtageren af dine mails ser
E-mail-adresse: Din Yousee e-mail-adresse
Kontotype: POP3
Server til indgående post: pop3.yousee.dk
Server til udgående post: asmtp.yousee.dk
Brugernavn: Din Yousee e-mail-adresse
Adgangskode: Din Yousee e-mail-adgangskode
—
Udgående server / POP3-server
Port til udgående post skal være: 587
Standardport:er 587 – TLS (STARTTLS)
—
Indgående server / POP3-server
Standardport: er 995
Der skal sættes et flueben ved ‘Min server kræver godkendelse
(SSL).
I dialogboksen “Internet-e-mail-indstillinger” – – – – vælger du først fanebladet“Server til udgående post”. Her markerer du afkrydsningsfeltet “Serveren til udgående post kræver godkendelse” og efterfølgende feltet “Brug samme indstillinger som på serveren til indgående post.
YouSee Mailsupport på PC
Automatisk opsætning af Yousee og TDC Mail
Her kan du hente Mailsupport til din pc. Klik på linket for at gemme og installere programmet.
https://kundeservice.yousee.dk/-/media/files/mailtool/youseemailsupport_2_6_36.ashx?la=en
På pc virker TDC’s Mailsupport med:
Styresystemer: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10.
Mailprogrammer: Windows Mail, Windows Live Mail, Windows Live Mail 2011, Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook 2003, Microsoft Outlook 2007, Microsoft Outlook 2010, Microsoft Outlook 2013, Microsoft Outlook 2016.
Er skærmen på din MacBook Pro Retina plettet uden mulighed for at fjerne dem. Så kan vi hjælpe
Udtrykket “Staingate” stammer fra en gruppe Mac-brugere der har oprettet hjemmesiden www.staingate.org. Det sker som en reaktion på Apples manglende erkendelse af problemet.
Mac book pro retina skærmen får nogle pletter hvor lamineringen på skærmen i det antirefleksive lag sliddes. Man kan se noget lignende på antirefleks-behandlede brilleglas. Det er variere hvordan problemet opstår på div Macs. Nogle ser det starte i kanten, mens andre oplever at det starter midt på skærmen.
Apple har tidligere givet det svar, at det er kosmetisk og ikke dækket af Apples garanti. Folk skal altså selv bekoste en reparation af skærmen. – Denne politik er dog ændret og kan man kan inden for en tidsramme, få repareret skaden hos Apple. men tit opdager først kunderne denne mulighed, når garantiperioden er overstået
IP-Support tilbyder at rense skærmen og fjene det defekte laminerings lag, så skærmen bliver blank.
Der tilbydes almindelig reklamationsret på nye og brugte komponenter.
Der tages forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt for udsolgte varer.
Professionel Reparation af Mac og iPad i København
Har Du været uheldig med din Mac eller iPad? Så kan vi sikkert gøre den, god som ny igen.
Erfaring og Certificeret
Vi har mange års certificeret erfaring med reparation af Mac og iPads.
De fleste typer af skader har vi set før, så uanset om det er Mac-skærmen, Mac batteri, ladestikket eller en vandskade, så kan vi reparere din enhed.
Vi bruger nye reservedele af høj kvalitet og har 1-års garanti på vores reparationer.
Er du langt fra København, kan du sende din tablet eller computer til os. Bor du i København, så kan du komme ned på vores værksted på Østerbro
–
Vi går meget op i at gøre vores kunder glade, derfor bliver du mødt af personlig, høflig betjening med meget højt serviceniveau.
Ransomware – CryptoMix m.fl. få assistance her
En del institutioner og sikkerhedsfirmaer er gået sammen om, at bekæmpe cyberkriminelle med ransomware
No More Ransom
Hjemmesiden ”
No More Ransom” er et initiativ af fra Hollands politi, Europols samt Kaspersky Labs og McAfee – med det formål at hjælpe ofrene for ransomware med deres krypterede data uden at skulle betale de kriminelle.
Da det er lettere at undgå en IT trussel end at bekæmpe den, når systemet er påvirket, sigter projektet også mod at uddanne brugerne om, hvordan ransomware virker, og hvilke modforanstaltninger man kan tage til effektivt, at forhindre infektion. Initiativet er åbent for andre offentlige og private parter. –
IPSUPPORT kan hjælpe med at fjerne virus og Ransomware, hvis det først er gået galt.
Tips & Værktøjer til bekæmpelse af virus og såbarheder
3-2-1 Backup
En 3-2-1 Backup betyder at der er tre komplette kopier af ens data. To af kopierne er på to forskellige medier – eks. en computer og ekstern harddisk eller lokal server, samt én kopi på et eksternt medie, eks. baseret i Skyen, eventuelt i et sikkert Hostingmiljø.
Skulle uheldet være ude og i har brug for at genstarte/ genskabe systemerne igen, er adgangen til og teknologien i ”disaster recovery” mindst ligeså vigtig som en backup, da det i værste fald kan tage dage at downloade manglende data fra skyen. Dage hvor virksomheden ligger stille eller ikke bevæger sig så meget.
Sikkerhed i skyen
At et Backup-program gemmer jeres data i skyen, er ikke ensbetydende med, at jeres data bliver gemt sikkert eller fuldstændigt.
Kryptering og datasikring, aktiv firewall beskyttelse af data er standard indenfor branchen, ændrer ikke ved at de fleste oplever fejl eller mangler i forskellige produkter og procedurer – Det sker også for databackup-løsninger og adgangen til disse.
Der kan ske ved en evt. midlertidig fejl under en backup, der ikke bliver opdateret med den nødvendige historik. Båndbredden til internettet kan måske være for lille til at løsningen kan nå at opdatere inden data igen skal bruges, og hermed komme til at eskalerer problemet, uden nødvendigvis nogen er klar over det.
IP-Support backup løsning
Se mere her :
https://ip-support.dk/hostingtjenester/veeam-backup
Ikke kun beskyttelse i skyen
At et program gemmer jeres data i skyen, er ikke ensbetydende med, at jeres data bliver gemt sikkert eller fuldstændigt.
Kryptering og datasikring, aktiv firewall beskyttelse af data er standard indenfor branchen, men de fleste oplever til tid og anden fejl i forskellige procedurer
Det sker også for databackup-løsninger og adgangen til disse.
Der kan ved en evt. midlertidig fejl under en tilfældig backup, måske ikke blive opdateret al den nødvendige historik.
Båndbredde kan måske i en periode være for lille til at løsningen kan nå at opdatere inden data igen skal bruges, og hermed komme til at eskalerer et problem, uden nødvendigvis nogen er klar over det.
Sikkerhed i skyen
Hos IP-Support lagrer vi dine data på egne datacentre beliggende i Tyskland og Finland i henhold til GDPR. Der er overvågning 24/7, 365/6 dage om året, og vi kan derfor hurtigt gribe ind ved eventuelle fejl og dermed tilbyde minimal nedetid.
Vi beslutter i fællesskab med vores individuelle kunder hvor ofte og omfangfuld backup’s skal være, som minimum mener vi at der hver nat skal laves en almindelig backup som muliggør genskabelse af data. Skulle eks. data være blevet krypteret af ransomware-angreb er vi sikret mod dette med 3-2-1 modellen.
Har foreningen et fælles TV internet eller telefonanlæg, er der en række problemer og opgaver der dukker op efterhånden som slidtage eller bare den almindelige udvikling indhenter anlægget.
IP-Support har samlet en mindre række punkter i måske kan nikke genkendende til
TV – eks. leveret som fælles kabel eller antenneløsning – Ex. Boxer, Yousee, STOFA eller Parknet
• Har i fælles antenne og mangler der pludselig kanaler de sidste par uger.
• Mangler der kanaler eller er der dårligt signal i flere boliger
• Har hele foreningen kun adgang til den samme store pakke.
• Er TV-pakkerne blevet ALT for dyre – og er der ingen der rigtig ved hvad aftalen egentlig går ud på.
• Er kontrakten med jeres leverandør for længst blevet væk
• Betaler foreningen i dyre domme for service på anlægget
• Ønsker i bare bedre TV-signal, bedre aftale, indhold og service.
Fælles internet leveret som en samlet løsning eller har foreningen deres egen hjemmestrikkedet løsning.
• Oplever foreningen at man ikke altid får hvad man betaler for
• Er de reelle udgifter til netværket og services blevet for omfattende og dyre
• Er båndbredderne utilstrækkelige og betaler i for meget for det
• Er der dårlig dækning, manglende muligheder eller måske ikke altid forbindelse
Fælles telefoniløsning – herunder dørtelefon anlæg
• Har i telefoncentral med ISDN30 og betaler i dyre domme for ydelserne
• Kan telefonien bare ikke følge med priserne mere.
• Kan i ikke få reservedele mere og skal nu investere i ny telefoncentral
• Bliver regningerne nogle gange for voldsomme uden i ved hvorfor.
• Virker det bare ikke så godt mere som det plejede
IP-Support tilbyder uvildig og uafhængigt rådgivning og støtte inden for TV, internet og telefoni til bolignet og antenneforeninger.
IP-Support fungerer primært som rådgiver for administrator og foreninger, og kan indtræde på en række forskellige niveauer der angår foreningers TV og Internet samt alt hvad der vedrører dette.
Funktionsmæssigt modsvarer vores tjenester, rådgivningen som der ellers tilbydes inden for byggeri og administration fra eks. rådgivende ingeniør- og rådgivningsfirmaer, her det bare boligforeningens TV, Internet og telefoni.
Vores ydelser dækker blandt andet:
IP-Support kompetencer er bredt funderet hvilket gør, at vi kan løse stort set alle opgaver der vedrører TV og internetprojekter. De primære ydelser dækker:
• Rådgivning omkring etablering og drift af antenne- og bolignet
• Rådgivning og levering af serviceydelser i forbindelse med den daglige drift.
• Rådgivning samt gennemgang af anlæg og netværk.
• Rådgivning til foreninger i forbindelse med anskaffelse af udstyr.
• Projektledelse eller anden deltagelse i forbindelse med tilbudsgivning eller udbud.
• Sparringspartner i relation til TV, Internet eller telefonrelaterede forhold
• Netværksdesignopgaver
Hvorfor tilbyder vi disse tjenester?
Teknologien og løsningerne omkring bredbånd, Tv udbud, internet og telefoni udvikler sig konstant.
Markedet for levering af bredbånd og TV til boligejendomme er blevet ugennemsigtig og ofte betaler foreningen for meget og får for lidt ud af de muligheder der findes derude.
Ligesom når bilen skal på værksted eller huset skal have en håndværker så er det altid rart, at have en uvildig fagmand ved sin side, til at tage et kig med på sagen