
Hosted Exchange & Sikker mail
Hvornår var sidste gang du fik lavet en komplet backup af din computer, mobil eller tablet, eller måske bare de vigtige dokumenter eller billeder? Datagendannelse bliver nødvendigt, når der ikke er foretaget løbende backup. Det sker ofte, at man ikke lige fik indøvet en fast backup-rutine, før uheldet er ude og data er forsvundet. Ved at sikre sin backup, minimeres risikoen for datatab, og man slipper for at skulle genskabe data. Der findes en række måder at sikre sig og genskabe sine data på, hvis de er gået tabt. – En måde at sikre sig før uheldet kaldes 3. 2, 1 Backup. IP-Support anbefaler altid at tage Backup minimum 1 gang om ugen!
3, 2,1 Backup er tre komplette kopier af ens data. To af kopierne er på to forskellige medier – eks. en computer og ekstern harddisk eller lokal server, samt én kopi på et eksternt medie, eks. baseret i Skyen, eventuelt i et sikkert Hostingmiljø.
At et Backup-program gemmer jeres data i skyen, er ikke ensbetydende med, at jeres data bliver gemt sikkert eller fuldstændigt. Kryptering og datasikring, aktiv firewall beskyttelse af data er standard indenfor branchen, ændrer ikke ved at de fleste oplever fejl eller mangler i forskellige produkter og procedurer – Det sker også for databackup-løsninger og adgangen til disse. Der kan ske ved en evt. midlertidig fejl under en backup, der ikke bliver opdateret med den nødvendige historik. Båndbredden til internettet kan måske være for lille til at løsningen kan nå at opdatere inden data igen skal bruges, og hermed komme til at eskalerer problemet, uden nødvendigvis nogen er klar over det.
IP-Support tilbyder at genskabe mistet data. Vi udfører en fejlsøgning og scanning af din computer, disk eller medie og påbegynder derefter data recovery. Vi kan bl.a. hjælpe med datagendannelse ved datatab fra mekaniske harddiske, SSD samt USB memory sticks. Vores bredde kompetencer gør, at vi kan afhjælpe når f.eks. filer er blevet slettet, krypteret, eller slettet ved uheld, eller når harddiske er defekte eller er fejlformateret. Vi tilbyder opsætning af backuprutiner, så fremtidig backup er sikret.
Hos IP-Support er vi et team af Veeam-certificerede medarbejdere der tilbyder Hosted Veeam-hosted-backup services, hvor data sikres i Geo-redundante europæiske datacentre hvor der daglige og ugentlige backups med 28 dages gendannelsestid. .
Identifier | Kunne se sådan her ud | Findes på | Skriv eks. |
Ordre nummer | MB467LL/A | Kvitteringen Indpakningen Dokumentationen Medfølgende promo materiale | MB467LL/A eller MB467 |
Model nummer | A1278 or M8493 | Hardware | A1278 eller M8493 |
EMC nummer | 2254 | Næsten alt hardware | 2254 |
Model nummeret | MacBook5,1 | Alt om denne Mac | MacBook5,1 |
11 tal og bogstaver Serienummer | W88401231AX | Alt om denne Mac En del hardware En del indpakning Nogle kvitteringer | 1AX |
12 tal og bogstaver Serienummer | C02CG123DC79 | Alt om denne Mac En del hardware En del indpakning Nogle kvitteringer | DC79 |
Intel Processor | P8600 | Intel Dokumentation | P8600 |
404-Siden ikke fundet – Denne side er desværre ikke tilgængelig. Prøv at søge efter noget andet.
Hosted Exchange & Sikker mail
Remote Desktop – Hjemmearbejdsplads
Hosting af hjemmeside, web-sikkerhedsprodukter og meget mere
IP-SUPPORT leverer netværk og sikkerhedsløsninger til erhverv og private, foreninger, indendørs som udendørs
IT-support, hvor vores udkørende teknikere hjælper med IT-problemerne, uanset om det er computer, printer eller netværk der driller
IP-Support tilbyder en bred vifte af antivirus, backup og Managed sikkerhedsprodukter
404 beskeden betyder at siden du har trykket på eller indskrevet, ikke findes på IP-Support hjemmeside Kontakt evt. vores værksted på telefon +45 60 53 61 10
Lad IP-Support være din faste IT-supportpartner – Vi leverer professionel IT-support. Vores fleksible administrerede supportløsninger, hosting og services giver dig mulighed for at koncentrere dig om dagligdagen og det sjove, mens vi dækker IT-behovet.
IP-Support er en uafhængig virksomhed, hvor vi levere IT-Support ydelser til hele landet. Se evt. Prisliste for Support
—
Brugernavn: Din TDC e-mail-adresse—
—
—
—
Du kan bestille en HJÆLP/ASSISTANCE til opsætning af fjernsyn – Se her hvor og med hvad IP-support kan hjælpe dig med på dit fjernsyn: Hjælp til opdatering og indstilling af TV og TV/videoboks mm. Bestil teknikker til hjælp med fjernsyn og Netværks id
YouSees TV-kunder kan her finde Netværks id, kanalnøgle og kanaloversigter
Når du skal opsætte Yousee TV-kanaler, skal netværks-id indtastes manuelt. Det er bedst, hvis du følger den vejledning, der fulgte med dit tv – Du kan måske finde en vejledning på producentens hjemmeside. Kan du ikke finde en vejledning, så prøver vi at give dig lidt hjælp her.De mest almindelige Mac opstartsbilleder er nogle af de skærmbilleder, som du muligvis ser på din skærm, når din Mac starter op.
Startskærme kan variere efter Mac-model, operativsystem (macOS) og andet. Nogle skærmbilleder, eksempelvis forbudssymbolet eller spørgsmålstegnet, betyder, at du skal afhjælpe et problem, før din Mac kan fuldføre opstarten. For alle Mac-modeller gælder det, at starten er afsluttet, når Finder-menulinien, skrivebordet og Dock vises.
En cirkel med en linje gennem betyder, at den valgte startdisk indeholder et Mac-operativsystem, men det er ikke et MacOS, din Mac kan bruge. Du skal geninstallere MacOS på disken.
En mappe med et spørgsmålstegn angiver, at den valgte startdisk ikke er tilgængelig eller ikke indeholder et Mac-operativsystem. Lær, hvordan du løser et blinkende spørgsmålstegn.
Det er normalt, at der vises en tom skærm en eller flere gange under starten. Den kan være sort, grå, blå eller et skrivebordsbillede. Hvis der ikke vises et billede efter et stykke tid, skal du kontrollere, at din skærm er tændt, tilsluttet, og at der er skruet op for dens lysstyrke.
Grafikkortet på din computer har det ikke så godt og skal enten renses eller udskiftes.
Din Mac viser et Apple-logo, når den finder den lokale harddisk. Hvis den ikke kan finde en disk, forsøger den at bruge en startdisk på netværket. Mens opstarten fortsætter, bør du kunne se en statuslinje eller indikator eller roterende statusindikator med eller uden Apple-logoet. Denne skærm kan udskiftes med en tom skærm adskillige gange.
Opdaterer du eller geninstallerer MacOS, kan dette trin tage noget længere tid. Statuslinjen kan bevæge sig langsomt og sættes på pause i perioder, mens installationen er i gang.
Hvis din Mac lader til at sidde fast på dette skærmbillede, under eller umiddelbart efter installationen og du mener, at du har ventet længe nok til at vide, at din Mac ikke fortsætter fra denne skærm: Hold afbryderknappen nede i op til 10 sekunder, indtil din Mac slukker. Prøv at bruge “Sikker tilstand” for at finde frem til problemet.
Når du bruger en startdisk på netværket, viser din Mac en roterende globus i stedet for et Apple-logo. Der vises muligvis også en roterende globus, hvis du starter op fra MacOS-gendannelse via internettet. Efterhånden som starten fortsætter, vises en statuslinje eller en roterende “statusindikator” som kan blinke med en tom skærm flere gange.
Du får muligvis vist en globus med et udråbstegn, hvis det ikke lykkes din Mac at starte fra MacOS-gendannelse via internettet. Det kan være, at din Mac ikke kan oprette forbindelse til internettet, eller at den bruger en netværkskonfiguration, der ikke virker sammen med MacOS-gendannelse. Prøv at gøre dette for at løse problemet:
Hvis din Mac bruger firmware-adgangskode, vises låsesymbolet når du prøver at starte fra en anden disk, f.eks. et eksternt drev eller MacOS Recovery. Angiv firmware-adgangskoden for at fortsætte.
Her kan du finde nogle af de servicdes IP-Support tilbyder til MAC MAC Support tryk her for at fortsætte.
Din Mac beder om en pinkode, når den er blevet fjernlåst med Find min Mac. Indtast adgangskoden på fire eller seks cifre for at fortsætte.
Indtast din almindelige adgangskode til din Mac. HVIS FileVault (kryptering) er slået til, låser denne også op for din disk. Der vises muligvis et standardskrivebordsbillede i baggrunden, som kan ændres til dit valgte skrivebordsbillede, når du vælger din konto.
Den er HELT gal – Det er en Windowsmaskine og ikke en Mac du er ved at logge ind på. Sluk straks og tilkald hjælp
Der ydes 1 År. garanti og almindelig reklamationsret på nye komponenter. På tekniske reparationer yder vi 6 mdr. garanti.
Kan du ikke finde din mobilreparation på listen så kontakt os for pris.
Der tages forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt for udsolgte varer.
Har Du været uheldig med din Mac eller iPad? Så kan vi sikkert gøre den, god som ny igen.
Vi har mange års certificeret erfaring med reparation af Mac og iPads.
De fleste typer af skader har vi set før, så uanset om det er Mac-skærmen, Mac batteri, ladestikket eller en vandskade, så kan vi reparere din enhed.
Vi bruger nye reservedele af høj kvalitet og har 1-års garanti på vores reparationer.
Er du langt fra København, kan du sende din tablet eller computer til os. Bor du i København, så kan du komme ned på vores værksted på Østerbro
–Vi går meget op i at gøre vores kunder glade, derfor bliver du mødt af personlig, høflig betjening med meget højt serviceniveau.
– Du kan også gennemse disse værktøjer og tips for at hjælpe med at holde din konto sikker. Det kan også være nyttigt at lære, hvordan du beskytter dig selv mod skadelig software, som kan kompromittere din konto
Hvis e-mailen, der er knyttet til din Facebook-konto, er ændret, kan du rulle ændringen tilbage. Når en e-mail ændres, sender facebook besked til den forrige e-mailkonto med et særligt link (så det er vigtigt du stadig har adagng til denne). Du skal klikke på det tilsendte link, for at tilbageføre ændringen af e-mailen og beskytte din konto.